10 tips voor het verbeteren van communicatieve vaardigheden op de werkplek

10 tips voor het verbeteren van communicatieve vaardigheden op de werkplek

Communicatietraining is een belangrijke vaardigheid voor elke medewerker. Met zoveel verschillende soorten communicatiemiddelen die beschikbaar zijn, is het voor sommigen gemakkelijk om het belang van een goede training over het hoofd te zien. Hier zijn 10 tips die ervoor zorgen dat uw medewerkers Anker & Kompas communicatietraining en van de hoogste kwaliteit krijgen:

communicatie training

Een van de krachtigste dingen die u als manager of hoofd van een afdeling kunt doen, is uw personeel consistente communicatietrainingen aanbieden. Zorg voor een aantal sessies over goede communicatieve vaardigheden. wijs enkele medewerkers toe om deel uit te maken van een leiderschapsraad en laat ze een leiderschapsworkshop volgen over hoe ze hun communicatieve vaardigheden kunnen verbeteren. Al uw medewerkers zouden minimaal één keer per jaar een communicatietraining moeten volgen.

Een andere goede communicatietrainingstip is om uw medewerkers enkele visuele communicatiemethoden te laten zien. Probeer PowerPoint-presentaties of Power Point-dia's aan uw medewerkers te presenteren, zodat ze volledig kunnen zien welke informatie u wilt overbrengen. Als je ooit een oude film hebt gezien waarin John Cleese een grappige zin uitsprak als: "En nu is de broek aan", dan weet je precies waar ik het over heb als ik deze tip zeg.

Meer weten? Klik dan hier: https://www.anker-kompas.nl/